piątek, 6 lipca 2012

Początek. / Beginning.


Cześć wszystkim.
To jest mój nowy blog i mam nadzieję, że będzie interesujący. Chcę zaprezentować w nim prace mojej mamy i moje. Nasze hobby to rękodzieło: hafty, szydełkowe, decupage. Tak do końca to nie mam pomysłu na tego bloga, ale czasami postaram się pokazać jak wykonujemy daną rzecz krok po kroku. Chciałbym pisać tego bloga w dwóch językach, polskim i angielskim, ale nie wiem czy będzie to możliwe. Chcę żeby ten blog był międzynarodowy, ale to jest moje marzenie. Mój angielski jest zły i nie wiem będę w stanie pisać w tym języku. Może polska wersja będzie miała więcej szczegółów, ale postaram się o ważnych sprawach nie zapomnieć. Nie wiem kiedy będzie nowy post, muszę wszystko przemyśleć, ale spróbuję napisać w najbliższym czasie. 





Hi all.
This is my new blog and I hope that it will be interesting. I want to expose my mother's work and mine. Our hobbies include crafts: embroidery, crochet, decupage. So the end of it I have no idea on this blog, but sometimes I will show you how to perform a given step by step. I want to write this blog in two languages​​, Polish and English, but I do not know if this is possible. I want this blog was an international, but this is my dream. My English is poor and I'm not sure I'll be able to write in that language. Maybe Polish version will have more details, but I will try to about important matters not forget. I do not know when it will be a new post, I have to rethink everything, but I'll try to write soon.

P. S.
Sorry for my English.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz