sobota, 28 lipca 2012

Zakładka cz. 2 / Bookmark part 2

Ostatnio był początek tworzenia zakładki. Kilka dni minęło, bo mam w domu remont i jakoś czasu nie było. Ale dzisiaj jestem. Kilka godzin zajęło mi wychaftowanie granatowej części. Zabrałam się z napis, początkowo w kolorze czarnym, ale jak doszłam do granatu to nie było go widać i musiałam wszystko spruć. Postanowiłam, że zamiast koloru czarnego będzie żółty. I wyszło, a oto efekt haftowania:

Most recently he was beginning to create a bookmark. Several days have passed, since I got home repair, and somehow it was not time. But today I am. It took me several hours of Embroidered navy. I took to writing, first in black, but as I reached for a grenade that was not seen him and had to rip. I decided that instead of black color will be yellow. I came out, and here the effect of embroidery:



W końcu zostało mi tylko przyklejenie haftu do passe-partout. Dla ozdoby dodałam jeszcze paseczki z bordowej i granatowej muliny tak, żeby tworzyły efekt końcówki. Efekt końcowy bardzo mnie zadowala, w końcu mam odpowiadnią dla mnie zakładkę. A tak prezentuje się moja zakladka: 

In the end I was just glued to the embroidery Mat. For decorations I added more strips of maroon and navy blue embroidery floss so that the effect of the tip form. The end result pleases me very much, finally I odpowiadnią bookmark for me. And it shows my tab:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz